Deling av dokumenter og samhandling eksternt

I dette lynkurset ser vi på ulike muligheter for å samarbeide og samhandle med eksterne. Eksterne er her alle som ikke har egen pålogging til virksomhetens IT-system.

UTVALGTE TEMAER (NB - KAN ENDRES)

  • Deling av personlige dokumenter fra OneDrive
  • Hva er Onedrive
  • Hvordan deler jeg dokumenter herifra?
  • Hvordan kan jeg se hvem som har tilgang?
  • Deling av informasjon og dokumenter i Sharepoint
  • Deling av dokumenter
  • Hvordan begrense og kontrollere rettigheter
  • Deling av arbeidsområder
  • Alternative verktøy for deling av filer, fordeler og ulemper ved disse
  • Skype for business – jobb på samme dokument som eksterne – samtidig!
  • Finne og koble opp eksterne på Skype for business
  • Samarbeid med skjermdeling
  • Onenote – Hva er OneNote, og hvorfor burde jeg bruke tid på å lære deg dette verktøyet?
  • Opprettelse av notatbøker
  • Invitere eksterne
  • synkronisering av enheter

Comment