Deling av dokumenter og samhandling eksternt
I dette lynkurset ser vi på ulike muligheter for å samarbeide og samhandle med eksterne. Eksterne er her alle som ikke har egen pålogging til virksomhetens IT-system.
UTVALGTE TEMAER (NB - KAN ENDRES)
- Deling av personlige dokumenter fra OneDrive
- Hva er Onedrive
- Hvordan deler jeg dokumenter herifra?
- Hvordan kan jeg se hvem som har tilgang?
- Deling av informasjon og dokumenter i Sharepoint
- Deling av dokumenter
- Hvordan begrense og kontrollere rettigheter
- Deling av arbeidsområder
- Alternative verktøy for deling av filer, fordeler og ulemper ved disse
- Skype for business – jobb på samme dokument som eksterne – samtidig!
- Finne og koble opp eksterne på Skype for business
- Samarbeid med skjermdeling
- Onenote – Hva er OneNote, og hvorfor burde jeg bruke tid på å lære deg dette verktøyet?
- Opprettelse av notatbøker
- Invitere eksterne
- synkronisering av enheter