Bestilling av ny bruker

Dette formularet benyttes for bestilling av ny bruker i din organisasjon. Ved innsendelse av formularet blir brukeren opprettet i henhold til nedenstående. Ved bestilling av ny PC inkluderer denne bestillingen også bistand til utvelgelse av maskin og tilbehør, samt oppsett av denne. Videre er inntil to timer opplæring - i Skykontorets lokaler - inkludert. Det blir da gitt en grunnleggende gjennomgang av funksjonalitet i skyløsningen, samt gjennomgang på at alle applikasjoner og rettigheter er konfigurert i henhold til denne bestillingen.   

 

Bestilling av ekstrabruker / ekstern bruker

Dette formularet benyttes for bestilling av ekstrabruker som skal få e-postadresse i organisasjonen og eventuelt tilgang til skyløsningen (eks. regnskapsførere og øvrige). Ved innsendelse av formularet blir brukeren opprettet iht nedenstående. Ekstrabrukere vil ha full brukerstøtte i skyløsningen, men ikke støtte til lokal PC/Office 365, og ikke tilgang på lynkurs.