Konfigurere e-postsignatur i Outlook på web

1.   Åpne nettleser og gå til portal.office.com. Logg på med din e-postadresse og passord.

1.jpg

2. Velg Outlook blant valgene på portalsiden.

2.jpg

3. Trykk på tannhjulet øverst i høyre hjørne, og velg E-post.

3.1.jpg
3.2.jpg

4. Bla ned til Oppsett og trykk på E-postsignatur.

4.jpg

5. Skriv inn din signatur i tekstfeltet.
    Du kan kopiere inn tekst i dette feltet.

5.jpg

6. For å legge inn bilde i signaturen, trykk på bildeikonet, og velg bildet du ønsker å legge ved. Trykk OK for å laste opp bildet.

6.2.jpg

7.   Når du er fornøyd med signaturen din, kan du sette innstillinger for signaturen din. Huk av  for de valgene du ønsker.

  • Inkluder signaturen min automatisk når jeg skriver nye meldinger

Alle nye e-poster automatisk vil ha signatur ferdig utfylt i meldingen.

  • Inkluder signaturen min automatisk når jeg videresender eller svarer på meldinger

Alle svar og videresendinger vil automatisk ha signatur ferdig utfylt i melding.

8. Avslutt ved å trykke på Lagre.

8.jpg

9. Signaturen er ferdig konfigurert.

9.JPG