Støtte til brukerne og ledelsen som abonnement

Gjennom samarbeid med organisasjoner i over 10 år har Skykontoret utviklet et tjenestesett som gir foreninger den støtten de trenger for å høste gevinstene av digitalisering.

 
 

Kontorstøttesystem tilpasset foreninger

Få Office 365 med riktige lisenser og innstillinger for foreninger. Øvrige leverandører tilpasser Office 365 for et kunde-leverandør forhold som er vanlig i næringslivet, men som ikke er optimal for organisasjoner.

 

Administrasjon av Office 365 og PC

Skykontoret administrerer Office 365 og enheter for dere og sørger for backup av dokumenter, administrasjon av brukere, antivirus på enheten m.m. Vi er proaktive overfor kundene og arrangerer informasjonsmøter når det er oppgraderinger vi anbefaler at dere gjennomfører.

 

Kompetent brukerstøtte

Det er ingen lange ventetider for å få hjelp hos oss! Brukerstøtten vår er tilgjengelig på telefon fra kl. 8 - 16 på hverdager og vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter. Våre kunder får ofte personlig bistand når brukerstøtte gir “på stedet“ hjelp eller når deres ansatte kommer innom kontoret vårt. Vi har også en kundeportal som er døgnåpen der vi også behandler spørsmål.

 

Rådgivning på digitalisering

Abonnementet inkluderer 4 rådgivningsmøter i året for generalsekretær. På møtene hjelper vi dere med planlegging av digitaliseringen i organisasjonen og gir lederprogram innen digital ledelse og digital transformasjon.

 

Norsk Ergoterapeutforbund

Skykontoret har vært vår viktigste samarbeidspartner i mange år. De er dyktige og leverer som avtalt. De har hjulpet oss å innføre nye, digitale arbeidsprosesser. Vi vil anbefale Skykontoret til andre fagforeninger.

Toril Laberg, generalsekretær

Turistforeningen Oslo og omegn

Skykontoret har vært vår sentrale samarbeidspartner innen IT og digitalisering siden 2013. Det unike ved Skykontorets abonnement er at det er utviklet i samarbeid med foreninger i Norge. Tjenestene inkluderer rådgivning og kursing av de ansatte. De får gode tilbakemeldinger på brukerstøtte og opplæring. Vi anbefaler gjerne Skykontoret til andre foreninger.

Henning Wikborg, daglig leder

 
Artboard 1.png
 

 Etabler skybasert kontorstøtte som gir ansatte tilgang til alle verktøy uansett lokasjon og enhet

For å gi dere best mulig støtte skysetter vi Office 365 og enhetene etter en felles standard for organisasjoner.

 

Dette får dere etter etablering

  • Tilgang til e-post, dokumenter og andre apper uansett lokasjon og enhet

  • Enkel samskriving i dokumenter og samhandling internt og med eksterne

  • Økt sikkerhet gjennom 2-faktor pålogging og inkludert opplæring i Digital dømmekraft og sikkerhet for alle ansatte

  • Knapp for kryptering i Outlook slik at dere kan handle i tråd med personvernlovgingen ved e-posthåndtering

  • Bedriftstilpasset oppsett på PC med operativsystem Windows 10 Pro og antivirus etablert

 
 

Tilleggstjenester for en heldigital hverdag

Enkelte tillegg kjøpes som en utvidelse av abonnementet, andre som en enkeltstående leveranse.

 

Økt sikkerhet

Noen organisasjoner har særskilte sikkerhetskrav. Vi har derfor utviklet flere sikkerhetsnivåer som dekker de aller fleste scenariene hos organisasjoner. Dere kan når som helst oppgradere sikkerhetsnivå gjennom et tilleggsabonnement fra Skykontoret.

Økt sikkerhet.png

Helsingsforskomiteèn ivaretar sikkerhet med tilleggsabonnement fra Skykontoret

Les mer

 

Innføring av nye arbeidsmetoder

Oppnå fornyelse i organisasjonen gjennom kontinuerlig forbedring. Organisasjonen fornyes først når medarbeiderne i tillegg til å få moderne verktøy også har oppdatert arbeidsmetoder. Vi har bistått en rekke foreninger med å innføre nye arbeidsmetoder.

Styreløsning.png

Norsk Kennel Klub etablerer Microsoft Teams for å samarbeide effektivt med faggrupper og komitèer

Les mer

 
Artboard 1.png