Støtte til brukerne og ledelsen som abonnement
Gjennom samarbeid med organisasjoner i over 10 år har Skykontoret utviklet et tjenestesett som gir foreninger den støtten de trenger for å høste gevinstene av digitalisering.
Kontorstøttesystem tilpasset foreninger
Få Office 365 med riktige lisenser og innstillinger for foreninger. Øvrige leverandører tilpasser Office 365 for et kunde-leverandør forhold som er vanlig i næringslivet, men som ikke er optimal for organisasjoner.
Administrasjon av Office 365 og PC
Skykontoret administrerer Office 365 og enheter for dere og sørger for backup av dokumenter, administrasjon av brukere, antivirus på enheten m.m. Vi er proaktive overfor kundene og arrangerer informasjonsmøter når det er oppgraderinger vi anbefaler at dere gjennomfører.
Kompetent brukerstøtte
Det er ingen lange ventetider for å få hjelp hos oss! Brukerstøtten vår er tilgjengelig på telefon fra kl. 8 - 16 på hverdager og vi svarer vanligvis i løpet av noen minutter. Våre kunder får ofte personlig bistand når brukerstøtte gir “på stedet“ hjelp eller når deres ansatte kommer innom kontoret vårt. Vi har også en kundeportal som er døgnåpen der vi også behandler spørsmål.
Rådgivning på digitalisering
Abonnementet inkluderer 4 rådgivningsmøter i året for generalsekretær. På møtene hjelper vi dere med planlegging av digitaliseringen i organisasjonen og gir lederprogram innen digital ledelse og digital transformasjon.